Morgonpigg... jovisst!

Vad mycket man hinner med på förmiddagarna när man blir väckt tidigt. Visst, man är trött som bara den men man hinner ju starta en del projekt. Jag har fått gjort massor!
 
Nu är det dags att packa skötväskan och en påse med annat som ska med ut idag. Vera har sovit i 1,5 timme nu och det är snart dags att väcka lilla damen då vi måste hämta mormor på jobbet när hon slutat. Fast nu hörde jag ett stånkande så då har hon vaknat självmant, det är ännu bättre.
 
Vädret är toppen och jag ska ut till stallet för att greja med Lady. Har hämtat ut lite Metacam till henne som jag ska försöka få i henne, det kan bli spännande. Funderar på om jag ska ge det i lite betfor istället för att bråka med att få henne att svälja det när jag sprutar in det i munnen. Känner jag henne rätt så spottar hon ut det lika snabbt igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0