Hoppsan!

Jag har visst kommit av mig ordentligt här! Behöver komma igång igen så funderar på att börja om helt från början. Jag menar, jag är inte gravid längre (även om jag vill bli igen) och det var ju det som den här bloggen skulle handla om.
 
Gratis idag förrästen! Blivit Mycket gratis nu det sista - allt från tandkräm till juice och bröd med mera. Suveränt ju! Är ju lite tidskrävande, eller inte så mycket när jag tänker efter, men har man bara ro att sätta sig så. Har sparat många, många, måånga hundralappar sen i november nu. Skitnöjd!! Allt med lite hjälp av dagens teknik i form av sms-kuponger från företagen för att prova nya produkter, tävlingar på nätet och kuponger från butik.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0