Oktobermarknad

Idag har det varit oktobermarknad i Vänersborg. Åkte i vanlig ordning dit och kikade på massor med kul saker och trängdes med folk. Och som vanligt tycker folk att jag med barnvagn ska akta mig när vi möts trots att de utan har mycket lättare för det. Jag blir lite sned.

Det blev tyvärr ingen vinst på billotteriet i år heller men är man inte med så kan man inte vinna. Vi köpte däremot lite småsaker - plastpåsar, älgkorv, strumpor och ett par coola snickarbyxor till Vera. Blev även lite lotter så vi vann en ask choklad och en tårta som vi gav bort då vi inte äter så mycket sånt. Härligt att komma ut lite!

Jag tyckte det var extra skönt att komma ut för min näsa snorade inte nåt. Hemma har jag snorat i en månad konstant nu, bara genomskinligt snor, men även kliat ögonen och gommen lite. Funderar såklart på nån allergi eftersom jag blir bättre så fort jag kommer utanför huset så ska ta tag i att ringa vårdcentralen nån dag. Skulle ju vara förjävligt om det är nåt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0