Loppisförberedelser

På lördag är det dags för barnloppis här i Trollhättan. Jag har bokat ett bord! De här loppisarna verkar vara väldigt stora och ska tydligen dra mycket folk. Det har till och med varit klagomål i tidningen om att besökare tar förhyrda parkeringar i de områden som loppisen arrangeras i. Jag tänkte att det kan vara kul att stå där några timmar för att träffa lite folk och kanske få sålt av lite bebiskläder och annat som barn kan ha och samtidigt dra in några extra hundralappar i kassan. Varför inte?

Så nu när Vera sover har jag gått igenom lite saker igen, lagt iordning kläder och annat. Ska hänga ut en maskin tvätt på altanen och sen fortsätta greja. Vera är supertröttis och är inne på sin andra lur efter natten redan. Blev en kort en efter frukost i morse och nu har hon sovit i över en timme. Blir nog ingen mer sömn för henne innan kvällen sen om hon ska sova så här länge nu!
 
Njuter av en lugn hemmadag idag. Inga måsten att åka ut någonstans. Hade först tänkt åka in till stan för att få nåt att göra men så fick jag bekräftat att jag fått ett bord på loppisen så då fick jag ju lite att göra med ens. Bra att slippa slösa bensin. Tänkte först gå in till stan, det är en rejäl promenad, men det blåser lite för mycket för att det ska vara kul. Vadå bekväm, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0