Uppe med tuppen

Vera vaknade till liv vid 06 i morse. J gick upp med henne. Men la henne inte i sängen igen! Vips så var det ju morgon när hon hade kunnat somna om igen. Resultat blev väckta föräldrar och en unge som somnade efter en timme igen. Jaha... kuul. Hon sover fortfarande ska jag meddela.
 
J har spenderat morgonen med att åka och tvätta bilen och nu har han vaxat den och håller på att polera både utvändigt och invändigt. Vad gör man inte en tidig lördagsmorgon säg? Jag har slagit in paket och fixat med det, ätit frukost i lugn och ro och spelat lite datorspel.
 
Idag har vi planerat Baby och Barn-mässan i Göteborg, samt Universeum. Vi var på Baby och Barn förra året, och då var den verkligen ingenting att ha tyckte vi. Tänkte gå in i år igen, men helt ärligt så är jag inte så sugen på det. 140 kr i inträde PER PERSON (110 kr om man förbokar på nätet), vi ska inte köpa någonting och eventuella gratisprover blev helt plötsligt inte gratis då. Näe, jag tror vi håller oss till Universeum faktiskt. Det är dyrt bara det.
Sen ikväll är det dags för stallet, pyssla lite och sen ge alla hästar på anläggningen kvällsmat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0