På gång igen?

Att man inte ska få vara frisk. Var rejält förkyld för någon vecka sen, nu är halsen på gång igen. SUCK. Bättre att ta allt på en gång antar jag men man blir ju helt slut när man har den lilla att passa på samtidigt! Går ju inte att sjukskriva sig precis!
 
Lilla dockan har sovit i långt över en timme nu efter maten. Tror det är uppe i två timmar redan. Tröttis. Snart så vaknar hon och då är det matdags. Potatis och rödspätta, får se om det är någon hit! Kyckling var sådär, det gick ju utan problem men det var ju ingen storfavorit - det kunde jag se direkt.
I torsdags fick hon smaka på mosad banan, det var riktigt gott. Så ska se om jag inte kan mosa nån bit banan till henne i eftermiddag med. Nu ska vi till att börja med ta en promenad efter maten och sen tillbaka hem och slappa. Orken liksom försvann ur hela kroppen på mig verkligen.
 
Idag får vi tillbaka bilen som vi lämnade in i torsdags, äntligen. Man blir ju helt handikappad när man inte har bil och inte bor inne i centrum längre. Imorgon är det dags för besiktining, kan ju hoppas att den skadade framrutan inte blir ett hinder för då blir det inte kul alls. Varför har det blivit så dyrt att besikta bilen? Det var dyrt innan, nu är det dyrare. Antagligen för att det går att ta sånna priser, för att man måste besikta bilen. Hemskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0