Inflammationer och studenter

Häromdagen satt jag och sa "Det vore skönt om det kunde vara lite mulet och kanske regna någon dag". Jag fick som jag ville! Mulet och regn! Men det behövs ju det också!
 
Lilla Vera sover, men borde vakna närsomhelst. Ibland vet man inte om hon sover eller är vaken, för hon har lite nallar och leksaker i sängen som hon ibland sitter och grejar väldigt nöjt med.
Får se vad vi ska hitta på när hon vaknar till, eller när hon inte vill sitta i sängen längre om hon redan är vaken. J verkar ha fått en inflammation i knäet så ska egentligen ut och köpa salva till honom. Får se om han vill ta det lugnt hemma över helgen eller om han vill gå till läkaren och få nåt utskrivet. Ev. skulle han vara hemma imorgon så vi kanske kan gå då. Jag behöver också gå till läkaren så är ju smidigt att ta allting samtidigt. Jag har inte orkat gå upp på mornarna för att pallra mig dit men imorgon måste jag verkligen, oavsett om J är hemma eller inte.
 
Imorgon är det även studentfirande av min kusin. Har köpt en liten nalle att hänga runt halsen och en fin present att ge henne på middagen senare under dagen. Min brors tjej tar även examen från högskolan så borde hitta nåt fint till henne också. Hon önskar sig tydligen en dator för 25.000 kr så det bästa är ju att ge pengar, men det är så tråkigt! Får se om jag åker ut en sväng här strax för då kan jag nog kolla på någonting till henne med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0