Vintern kom till slut

Idag vaknad vi upp till vitt på marken. Snön har kommit, och kylan med den. Det verkar som att den ska stanna i åtminstone en vecka, så det får man väl tacka för - även om det känns som om det hade kunnat kvitta eftersom man vill ha vår nu.
 
Hur är det med er alla och era bebisar?? Jag har knappt varit inne. J har ju varit ledig och hästen har varit dålig så det har varit sista prioritet att sätta sig vid datorn. Just nu passar jag på en snabbis medan J är med Vera hos farmor och farfar. De åker tydligen pulka! Tur de hade en bebispulka och att Vera faktiskt kan sitta om hon bara har något att luta sig mot.
 
 
Imorgon börjar J jobba igen och vi återgår till vardagen. Mamma och pappa har varit uppe hos pappas syster i Rovaniemi i helgen då hon fyllt jämt så vi har haft deras bil. Mycket skönt med två bilar måste jag säga! Tyvärr tillåter inte ekonomin det riktigt just nu men annars hade vi ju haft det. Dock är det ju sällan vi behöver två bilar så varför vi ska ha två vet jag inte, haha.
 
Nu ska jag sätta igång med att vika lite tvätt och annat småröj. Sen kommer resten av familjen hem med middagen - lövbiff och starkt kryddade pommes. Mums!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0