Nytt år

Hoppas alla har haft det härligt i jul och fått fira in det nya året på bästa sätt. Själv hade jag jouren i stallet så jag började min dag redan kl. 06:00 när klockan ringde. Sen blev det ingen sömn förrän närmare 02 när vi kom hem efter nyårsfirandet, men det har vi tagit igen idag allihopa.

Jag hade ett bra inlägg i huvudet men tappade det nånstans på vägen. Eller så är det för att det är lite jobbigt att sitta och skriva på en surfplatta och inte datorn. Får avrunda här redan och hoppas på bättre inlägg snart igen.


Kommentarer
angelica

Ja, det är det, och det gäller att ha tålamod ;) Nu har vi kört läggning vid kl 20 för Matheus och det har gått rätt bra ändå. Tidigare har vi alltid gått med han i famnen mellan 21-23 så har han skrikt o gnällt.. just för att han är övertrött har man ju kommit på.. men man har väntat ut han liksom.. så nu började vi tänka annorlunda, och vill få in en rutin.

nu har vi ju inte kört så länge men vissa dagar har han somnat ganska fort, andra har det tagit en timme o så har han vaknat till lite.. men det ger sig

2014-01-06 @ 23:39:03
URL: http://snultan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0