Något nytt

Snö, snö och snö. Massor med snö! Det snöar som tusan här nu och det ska fortsätta hela dagen. Jag är sådär lagom intresserad av att packa på Vera kläder och åka ut till stallet för att mocka. Inte det minsta faktiskt. Väntar på att en maskin med schabrak och grimmor ska gå klart, och att lillskruttan ska vakna från sin förmiddagslur (som just nu redan är längre än den brukar). När det är gjort ska jag ta mig en seriös funderare till på om jag ska åka nu på förmiddagen eller om jag ska vänta tills J kommer hem från jobbet. Har jag tur får han sluta tidigare pga. dåligt med arbeten.
 
I eftermiddag ska jag snabbt leta mig in på Rusta på Överby. Tänkte köpa hårfärg, för det har de billigt där nu. Vill gå från mitt blekta blonda till något brunt. Nackdelen är ju att det kan bli hur som helst när det är blekt, men tror att om man köper färg med mycket röda toner i så kan det gå bra, och blir det för rött får man lägga i en brunare färg efteråt. Hur som helst, jag ska inte vara blond mycket längre. Jag är sugen på nåt nytt! Snälla mamma har sagt att hon kan hjälpa mig när hon är ledig, så det kommer bli toppen.


Kommentarer
angelica

När vaknar vera på mornarna?

Svar: Hon vaknar mellan 08-09 på mornarna. Vaknar hon innan det somnar hon om med en flaska mat bara. Somnar oftast 18-20 nånstans. Nu har vi fått lite bakslag o hon kämpar emot sömnen igen så nu somnar hon inte förrän 22-23 nånstans. Man blir snabbt bekväm med att de somnar lätt och tidigt, tycker det är skitjobbigt nu. :P
Tina

2014-01-14 @ 16:48:06
URL: http://snultan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0