Mer krångel

Utöver nyckelproblemet med bilen så har vi hormonella problem här hemma. Jag fungerar inte på p-piller längre, de gör mig alldeles nipprig och konstig. Humörsvängningarna är värre än under graviditeterna, blödningarna är helt uppåt väggarna och gud vet vad. Barnmorskan anser jag ska försöka en månad till, men gör jag det har vi ingen relation kvar. Så vi har beslutat att ge upp dem och hitta andra alternativ som fungerar utan att jag blir konstig. Dessvärre är dem ju grymt begränsade, till ett alternativ bara, så jag tänkte göra som en hel del andra och använda ägglossningstester som skydd. Låter ju simpelt faktiskt. Testar några dagar kring förväntad ägglossning och ger tusan i att roa sig några dagar där. Vips, ingen ny graviditet. Värt ett försök!
 
Idag hoppas jag att det ska komma sådana tester på posten, det borde det då de skickades igår. Hoppas också på ett annat paket, en present som jag ska sitta och greja med lite innan jag ger bort den. Man får planera i tid när man har en liten att passa på hela dagarna.
 
Undrar om vi får tillbaka vår bil idag så jag kan gå på LindaMaries ljusparty ikväll?


Kommentarer
angelica

Härligt att hon älskar mat :-) matheus gapar oxå glatt men vet inte riktigt vart han ska göra av maten hihi..

Usch inget skoj med hormoner... jag är alltid lite hispig hehe men mitt problem är blödningar i överflöd. Fy faaaan.. men jag hoppas det blir bättre. Använder kopparspiral

2014-01-30 @ 11:53:01
URL: http://snultan.blogg.se
Anna

Hej!

Har du testat mini piller? Jag använde p-piller förut men har nu mini piller, mkt mindre påverkningar av dem. kram

2014-02-04 @ 06:39:46
URL: http://heuteitsmeintag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0