Full planering

Lilltjejen tar en liten tupplur i sin babysitter och mamman får lite tid till att kolla på dopinbjudningar. Ringde till kyrkan idag och fick bokat en tid för dop så nu är det dags att boka föreningslokalen, planera mat/fika samt fixa inbjudningskort och få iväg dem så snart som möjligt. Funderar på om jag ska köpa kort i affären eller om jag ska beställa. Enklast är ju att köpa något i affären, och sen beställa tack-korten istället - det är ju dem man behåller och inte inbjudan. Finns mycket fint har jag sett så det är svårt!
 
Här i veckan har det kommit 3-4 dm snö. Idag yr det ännu mer snö, så frågan är hur mycket det kommer idag. Vi har som tur är redan hunnit med att vara i stallet och mockat till Lady så nu väntar vi bara på att J ska komma hem från jobbet så vi kan fredagsmysa.
 
Nu ska jag se om jag vågar mig på att ta en dusch medan lilltjejen sover. Hon kan ju inte mer än att vakna, men i babysittern brukar hon sitta rätt nöjt oavsett.


Kommentarer
angelica

Åh häftigt att hon fortfarande kan somna i babysittern (eller skönt) Det slutade Matheus med för ett bra tag sen hehe..

Svar: Väldigt skönt! Den räddar några kvällar när hon vägrar somna på annat sätt :)
Tina

2014-01-17 @ 14:35:24
URL: http://snultan.blogg.se
Emma

Hur gammal är er tös nu? :)

Svar: Hon blir 17 veckor nu på måndag, 4 månader på torsdag :)
Tina

2014-01-18 @ 07:25:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0