4 månader

Idag är vår lilla ängel 4 månader gammal. Gud vad tiden går fort!
 
Häromdagen upptäckte jag att hon började försöka vända på sig från rygg till mage. Stånkade och stönade när hon låg i vår säng medan jag tog fram det jag skulle ha med på en promenad. Igår var det samma sak, men då kom hon nästan runt. Hon hamnade på sidan hela tiden, och en gång höll hon på att gå hela vägen runt men när hon slappnade av så trillade hon tillbaka till rygg igen. Hon hade ena handen i munnen hela tiden och vägrade ta ut den. Gjorde jag det så stoppade hon tillbaka den lika fort. Hade hon haft den fri hade det gått lättare för henne, men det är ju någonting hon måste upptäcka själv.
 
 


Kommentarer
Anonym

Så kul att följa deras framsteg :-)

Matheus blir 4 månader nästa söndag. Visst går tiden fort! M väbde sig från mage till rygg häromdagen men inte från rygg till mage än :-)

2014-01-23 @ 17:38:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0