Wehoo!

Härligt med helg som varit. Hade ganska mycket stallabstinens när jag inte varit där på en vecka så jag njöt av att kunna åka dit utan barn och fixa allt i lugn och ro och sen rida en sväng. Idag har vi varit ute och mockat bara, lilla hästen får förtjäna lite vila i sin igångsättningsperiod också.
 
Idag har jag hittat bilnyckeln. Wohoo! Den låg på gräsmattan precis som jag trodde, på ett ställe där jag letat en miljard gånger känns det som. Måste ju ha puttat undan den när jag rört i snön för att försöka hitta den. Nu har vi en sprillans ny nyckel och den gamla får vi ha här hemma som reserv ifall nåt händer med den nya. Ska komma ihåg att köpa nyckelband till dem nån gång. För tillfället sitter nyckeln på min nyckelknippa, men det är besvärligt tycker jag när jag ska ha ut och in bilen i garaget. Måste ju dra ur nyckeln då eftersom garagenyckeln sitter på nyckelknippan.
 
Jag är trött. Har sovit massor men är helt galet trött ändå. Har äntligen fått Vera att somna i sin säng också, hon låg i sitt gym och gnällde trött men kunde inte somna. Hoppas hon sover en stund i sängen nu! Ska nog lägga mig på soffan och hoppas få en liten stunds vila jag med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0