Storlek 74

Lilltjejen börjar bli stor och det är dags att köpa stora storlekar till henne. Ännu passar storlek 68 men om en månad är det storlek 74 som gäller, i alla fall om hon växer som hon har gjort det sista nu - 3 cm på en månad!
 
Jag gick loss på KappAhl lite igår när vi var ute då jag hade massa rabatter där. Mamma gick loss på H&M där hon hade massa rabatter. Eller ja, jag fick välja själv. Mycket basic blev det med bodys och tights, men även en fin huvtröja och ett set med t-shirt och leggings. På Åhléns sprang mamma på en jacka som hon var tvungen att köpa, helt tokig i den var hon verkligen. (Jag vet att du läser! *blink*)
 
Nu sitter jag och väntar på att Vera ska vakna. Hon har sovit i 2,5 timme snart. Trött tjej! Men så var hon uppe länge igår också, helt tokigt pigg verkligen! När hon vaknar ska hon få smaka på lite ny mat - grönsaker och kyckling. Måste testa lite nytt och inte bara hålla oss till majs och potatis, även om det är favoriten hitills.
 
Lite nytt och fint från KappAhl i härliga vårfärger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0