Förkylningarna går runt

Förkyld, förkyld, förkyld. Halsont och nästäppa hittills men det känns som om det blir värre. Tur det kom denna veckan och inte nästa, vill vara frisk på Veras dop helgen nästa vecka! Hoppas inte hon blir smittad! Hoppas hon tar sprutan på måndag lika bra som förra sprutan - helt utan biverkningar. J var förkyld förra veckan, givetvis smittades jag.
 
Idag skiner solen ute och det är molnfritt. Var ute på en långpromenad förut och det var så härligt i solen. Vera somnade i vagnen snabbt och allt jag hörde när jag gick var fågelkvitter. Underbart! mer sådana här dagar! Som sommarmänniska behövs det! Vinterdepressioner är inte kul i längden!
 
Nu är det dags att börja med maten, rota lite i frysen och se vad man hittar för någonting. Sen blir det en slappareftermiddag när J kommer hem. Totalt. Jag känner mig helt färdig och orkar nog inte lyfta ett finger till idag sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0