Mycket på gång

Oj vad mycket det händer nu! Vera pratar för fullt, eller någonting. Mycket ljud är det i alla fall. Titta, och låta som katten är det som är enklast, och förmodligen allra roligast. Snart är hon 11 månader gammal, var har tiden tagit vägen egentligen? Det har sagts förut, men det tåls ju definitivt att upprepas!
 
Sommaren är slut, hösten är här. J började jobba igår och nu är det vardag igen. Jag spenderade hela gårdagen på Överby, eller väldigt många timmar i alla fall, med min syster. Shoppade loss lite. Inte överdrivet men ett par nya skor, en kofta och ett par nya leggings. Vera fick en ny mössa och en söt body, kunde inte motstå den. Mössa är det ju hög tid för nu, börjar bli lite kyligt faktiskt.
 
På torsdag är det dags för ljusparty igen. Tänkte köra en favorit i repris från förra året, för det var lyckat, men får se om det blir lika bra i år. Förra året hade den nya katalogen hunnit komma ut men nu kanske den inte hinner komma ut utan man får köra det online istället. Hoppas det ska fungera lika bra i så fall. Har även gjort en liten snabb överblick på mina egna grejer och hittat lite ljushållare som jag kanske kan försökra bli av med om någon är intresserad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0