Duktiga!

Idag har vi varit duktiga jag och J. Han har varit ledig då jag från början hade tid för massa prover idag, men så fick vi göra allt igår och behövde inte åka in idag igen så har pysslat hemma istället. J har ryckt upp buskar och sått gräs ute. Inne har jag bytt sängkläder, tvättat och vikt en rejäl hög med tvätt. Det har dammsugats, diskats och vi har varit iväg och handlat mat och helggodis.
 
Mina ögon bråkar nåt ofantligt med mig, vet snart inte var jag ska ta vägen. Det går bra så länge jag sitter stilla och inte flyttar ögonen för mycket, men så fort jag rör på mig och ögonen kollar runt så blir det helsnurrigt. Skitjobbigt och begriper inte hur länge jag ska behöva dras med det. Vill få slut på eländet nu!
 
Ska ner och kolla på tv en sväng nu, kanske ut i trädgården om det är där J sysselsätter sig med någonting. Ikväll blir det fredagsmys framför Fångarna på Fortet och sen nån film, om vi orkar hålla oss vakna.


Kommentarer
Susanne

Var rädd om dig! Om du vippar mot havandeskapsförgiftning bör du väl vila, eller vad säger läkaren?

2013-09-13 @ 17:35:49
Carolina

Hej jag hittade din blogg v en slump och brukar läsa den emellanåt.Ville bara säga att jag lider med dig och hoppas att du blir igångsatt snart!!

2013-09-16 @ 08:17:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0