Bättre eller sämre är frågan?

Besöket på NÄL igår gick bra. Eller ja, så bra det kan får man väl säga. Inga akuta symptom, även om jag har några i mild grad, på havandeskapsförgiftning men några värden som tydde på att det var påväg åt det hållet. Så ska tillbaka imorgon igen för nya prover för att se hur värdena utvecklas.
 
Sen jag var inne igår på förmiddagen har jag haft ihållande huvudvärk, lite illamående och lätt yrsel. Vet inte om det beror på att sov 3 timmar natten till igår, att jag bara var extremt trött alltså, eller om det är ytterligare symptom på att det skulle förvärrats. Ska hålla koll på mig själv nu på dagen och se om det är samma.
Annars så har jag lite svårt att fokusera med ögonen idag känns det som, så har letat efter mina glasögon. Helt utan framgång ska jag tillägga. Packade ner laddare och kamera med mera i BB-väskan igår och kommer inte ihåg ifall jag la ner dem där i då med. Gjorde jag inte det så blir det väldigt jobbigt, för måste ha ut linserna nu känns det som. Väskan ligger i bilen så ska kolla när jag ska iväg om en liten stund.
 
Idag kommer nämligen en ny hovis till Lady. Den andra jag hade skulle skott henne för 4 veckor sen (!!) men har fortfarande inte varit ute och svarar inte i telefon nu heller. Då får det vara, vill man inte få pengar så vill man inte. Så lilla hästen har inte gått att rida på flera veckor och har stått utan skor halva tiden för att fötterna skulle få en chans att slita ned sig lite själva. Det har gått sådär kan jag ju säga, så ska bli skönt med nya skor idag så att min medryttare kan börja rida igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0