Nossans ljusfestival

Ja, i lördags var vi som sagt iväg till Grästorp och Nossans ljusfestival. Har aldrig varit där tidigare så var lite nyfiken, plus att vi behövde lite sysselsättning. Varken jag eller J är av den sorten som kan sitta hemma för mycket numera utan vi måste ut och göra saker.
 
 
Ljusen var jättefina, även om jag tyckte det var alldeles för lite! Helt sjukt mycket folk, ingen med något som helst vett i skallen. Jag som hade barnvagn skulle akta mig för alla - gå upp för kanter med vagnen för att de skulle slippa när de bara hade kunnat lyfta på benet lite extra istället. Till slut tröttnade jag helt och mer eller mindre lät dem gå in i vagnen om det skulle bli så. Några idioter trängde sig förbi och gick in preciiis framför vagnen så jag körde såklart på dem och fick en sur blick. Men hallå?! Mongolida varelse - gå inte in precis framför vagnen då! Suck. Jag borde egentligen gnällt på dem men orkade inte.
 
Man blir alltid så fin när man blir fotad med blixt i mörkret...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0