Besök på BVC

I förra veckan skulle en barnmorska komma hit för att väga och mäta Vera samt ge mig lite allmän information som skulle vara nyttig. Hon var ju dock så himla allergisk mot just katter så hon vågade inte ens stå i dörren, så det blev inte så mycket gjort. Jag fick en våg med mig in som jag fick väga Vera på själv och sen fick jag lägga Vera och gå ut för att få den informationen som hon skulle ge mig.
 
I eftermiddag har jag en tid på BVC inne i stan, troligtvis för att väga ännu en gång men också mäta henne för att se hur mycket hon växt sen hon föddes. Hon ser ju mycket större ut så hon borde växt en del och förhoppningsvis gått upp i vikt precis som hon hade gjort så himla bra i förra veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0