Försmak av jul

Vad olika dagar de små liven kan ha. I onsdags var hon vaken 10-01,30 och sov bara ca en och en halv timme på den tiden. Vet inte vem av oss som var tröttast! Himla jobbigt när hon verkligen kämpar för att inte somna.
Igår sov hon istället hela dagen nästan, precis det motsatta. Inte för att det är nåt konstigt alls. På kvällen vaknade hon till och jag tänkte att nu kommer jag inte få sova nåt alls, men här sitter jag på första nattmaten efter att ha sovit några timmar- och hoppas på att få några till!!

Igår gjorde jag ett återbesök på nagelsalongen, välbehövligt! Denna gången blev det lite lätt julaktigt med tanke på att december närmar sig och nästa tid jag har är inte förrän veckan innan jul- då blir det nåt riktigt festligt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0