V. 21 (20+0)

 
"Shit" var allt jag kunde tänka när jag såg mig själv i spegeln! Har inte fått flyttat min stora spegel till huset ännu så har inte kunnat kolla hur jag ser ut ordentligt. My god, magen har verkligen växt lite varje dag och flyttat sig uppåt till naveln - precis som jag tyckt att den gjort bara genom att se den ovanifrån.
 
Veckan har börjat lugnt. Igår gjorde jag inte mycket. Idag har jag varit med mamma i lägenheten och städat. Absolut inte mycket kvar och det är så himla skönt. Har städat, slängt skräp och fixat i drygt 4 timmar idag och mina höfter mördar mig nu verkligen. Ingenting mer blir gjort idag, är så trött att jag faktiskt hade kunnat somna på fläcken. Men ska allt hinna med lite tv och mat innan det är läggdags för min del.
 
Imorgon blir det rätt lugnt. Ska visa lägenheten för en kille på förmiddagen så får ställa klockan. Sen åka till stallet och förhoppningsvis ha ork i höfterna till att rida en stund. Får se hur det ser ut då men hoppas höfterna lugnat ner sig till imorgon igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0