V. 20 (19+0)

Ja, den sista veckan här gick ju väldigt fort. Praktiskt taget flög förbi, haha!
Justerar så jag hamnar enligt nya BF-datumet, bara för att jag enkelt ska hänga med barnmorskan sen på kommande träffar. Ska justera den fina bebisen till vänster här med.
 
Dagen bjuder på sol i mängder. Herregud vad fnt det är ute! Jag ska åka till stallet en sväng på nu dagen o mocka och fixa, då Lady är lite halt bak så hon får vila till S har skott henne i slutet av veckan.
Sen ska jag förbi lägenheten och kolla så det verkligen var imorgon jag har bokat upp tvättstugan där. Har massor med hästprylar jag ska passa på att tvätta upp medan jag är där och plockar i den skiten som är kvar och börjar städa lite. Har man rätt till tvättstugan fortfarande kan man ju lika gärna passa på! Ska se om jag kan få med så mycket som möjligt som jag kan bära själv därifrån också.
 
Hemma igen sen så ska jag duscha och börja småplocka lite till i bröten vi har. Kanske vara duktig och fixa lite mat också till J kommer hem. "Nåt med köttfärs" sa han igår. Favoriten är lasagne så får väl bli det trots att jag inte är överförtjust i det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0