Snabbt men långsamt

Det går långsamt framåt. Riktigt långsamt. Lite för långsamt. För fy så tråkigt det är att flyttpacka. Alltså, det finns inget tråkigare. Samtidigt så vet jag att om jag slänger ihop lådorna snabbt så är det ju klart sen, och det roliga är ju faktiskt att packa upp sen. Lite på söndag kanske när man har paus i jouren och lite på måndag för att sen fortsätta lite varje dag i veckan som kommer.
 
Igår var vi iväg på en spelkväll hos N o K. Massa tv-spel hela kvällen. Jag fattade ingenting men lyckades ändå klara mig rätt bra. Höll på att vinna också ett tag, och min gubbe ville ju inte ens svänga när jag svängde med kontrollen!
 
Idag har jag och J varit på Överby en snabb sväng. Vi kom fram till att vi inte hade några kastruller till nya spisen, det är tvunget att vara magnetiska kastruller och stekpannor då det är en induktionshäll, så det fick vi leta efter idag. Jag provade mina med en kylskåpsmagnet och den enda som var magnetisk var min traktörpanna. Vi hittade presentkort på Cervera och väl där hittade vi ett set med kastruller för 799 som vi tog till att börja med utan att behöva lägga till någonting nästan. Så det var skönt.
 
När jag kom hem blev jag så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna. Sovit hela natten, har inte vaknat mer än 2-3 gånger så tycker det är konstigt. Men det är väl en sån dag idag. Var skönt att lägga sig på sängen och sova två timmar. Nu är det full fart på programmen på tv, och efter det ska jag laga mat och rota fram lite flyttkartonger. Helgen närmar sig fort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0