Oopsie!

Igår var jag ute på stan en sväng på eftermiddagen. Letade nallar att hänga runt halsen på min syster när hon tar studenten och hittade två superbra - men svindyra. Fanns ju billigare, men de här nallarna var geniala till henne så de fick det bli!
Smög sen in på KappAhl en sväng också. Dumt gjort! Kom därifrån med sötaste klänningen och koftan, samt ett par fina byxor till! Ta 3 betala för 2 var ju genialt just då tyckte jag. Nu börjar det bli jobbigt ifall det är en pojk som tittar ut om 4 månader och inte en flicka. ;)
 
(Slog mig nu att det är exakt 4 månader till beräknad födsel idag!!)
 
 
Idag har jag lagt några minuter på att flytta alla bebiskläder från en stor GeKås-påse till garderoben där de ska ligga. Fick väldigtt bra överblick över vad som finns och vad man behöver köpa mer av. Behöver ju köpa massor fortfarande, men är en bit påväg i alla fall! Ullared är planerat i augusti ju, och då ska en lista med på vad som ska köpas!


Kommentarer
Katarina

Hej!
Vilka storlekar har du köpt på kläderna hittils? :-)

Svar: Hittills har det blivit en del i 56 och 62 märkte jag. Några byxor, bodys.. nån kofta, klänning o två jackor. Ett enda plagg i stl 50 o två i stl 68. Vi kommer nog köpa till en hel del i 50-62 o kanske något i 68 om vi hittar nåt vi bara måste ha, men annars räknar vi nästan med att vi kommer få kläder i 68 o uppåt av släkt m.m.. Om inte annat kommer vi säga att det är från den storleken de kan köpa, för de små kläderna har vi köpt själva ;)
Tina

2013-05-30 @ 18:25:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0