Försöker komma in i vardagen igen

Vilken dag, är helt slut! Har ändå inte gjort någonting tycker jag, men det är det där att gå upp mitt i natten första gången på drygt en vecka som sätter sina spår. Skulle kunna stupa i säng och sova hela eftermiddagen nu känns det som!
 
Har varit och visat min lägenhet vid lunchtid idag. Verkar som om den tyvärr inte har blivit uthyrd ännu. Väntar på att en kille till ska höra av sig om en stund för att kolla på den. Sen hoppas jag att någon får den! Han som kollade på den tidigare idag var intresserad i alla fall så uthyrd måste den bli nu!
När jag visat lägenheten förut tog jag en sväng till Överby. Skulle leta efter studentpresent till min syster och köpa SodaStream-dricka till J. Studentpresent hittade jag i alla fall, så nu får vi nog panta burkar resten av månaden haha! Nä, skämt åsido - men en present måste hon ju ha! Nu fattas det bara en nalle eller två att hänga runt halsen också och sen är det klart. Skönt att slippa tänka på det sen!
 
I eftermiddag ska jag till barnmorskan. Första gången på typ 10 veckor. Hoppas kontrollerna kommer lite tätare nu med. Undrar om hon ska göra något kul idag? Jag hoppas i alla fall att hon ska lyssna på hjärtat (bebisens. inte mitt), mäta magen och ta lite blodprover. Vet även att jag ska göra ett urinprov som jag inte gjorde förra gången, så har redan nu börjat hålla mig nästan.
 
Nu ska jag ner och få i mig något att äta. Glömt att ta ut köttfärs ur frysen så kan inte ordna det förrän senare när vi kommer hem. Får bli en macka eller två nu, rostat tror jag! Mums!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0