Effektiva

Oj vad mycket vi fick gjort på vår lediga dag igår!
Vi var på nyöppnade IKEA Uddevalla och slösade över 1500 kr på saker till lägenheten. Ny servis, gardinstänger, sopkärl, glas, krukor o växter till några fönster o.s.v.. Tog bara det mest "akuta" nu o så får vi köpa mer allt eftersom. När vi kom hem kom jag på flera saker vi skulle köpt som behövdes men får skriva ner dem på en lista på kylen till nästa gång. Hemma fick vi även upp allting direkt också. Lika bra så det inte blir stående.Sen gick J ut och skrapade mossa från entrétaket samt tvättade det medan jag fortsatte småpilla inomhus.
 
Idag har ingenting blivit gjort ännu. J är ledig och jag har jobbat på morgonen. Vaknade för trekvart sen bara, sov hur gott som helst. Vet inte riktigt vad J ska hitta på idag, men jag ska till stallet en tur och sen åka förbi lägenheten igen och få ordning på det allra sista, så är det bara städningen kvar sen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0