V. 13 (12+0)

Vecka 13 äntligen här! En stor milstolpe ska ha passerats och risken för missfall minskat med 65%. Härligt! Jag upplever inga problem och har aldrig gjort så det är också skönt.
Igår kom växtvärken igång i magen igen. Herregud vad det har spänt och dragit. idag är det lite lugnare men rör jag mig lite snabbt eller sätter mig för snabbt så trycker det till ordentligt. Stor livmoder nu kanske så det är väl normalt.
 
Idag ska vi göra ett nytt försök med banken! Det blev ingenting förra veckan då banken ställde in det bara några timmar innan vi skulle vara där. Hade de ställt in det senare så hade jag krävt att de skulle ordnat det ändå eftersom det är på annan ort. Sen gav de oss en tid efter påsk igen, 2 veckor senare, men jag bara "Aldrig i livet, vi vill ha lånet klart så vi kan flytta in 1 maj ju så det får ni fixa annars vänder vi oss till ett annat kontor." Så då fick vi en tid idag istället, utan problem. Nötter. Ska försöka hålla mina hormoner i schack väl där nere dock, haha.
 
Annars händer det inte så mycket denna veckan. På torsdag är det sista milstolpen för vår del såhär i början av graviditeten. Då är det dags för KUB-testet. Hoppas och tror på positivt besked! Vägrar tro annat!
 
Nu ska jag åka och tvätta bilen (fy tusan så den ser ut!) och köpa mig en hel hög med frukt och frukostmat om jag hinner innan jag måste ner. Men mötet är kl. 14 först så det ska jag nog allt göra.
 
Hoppas det är bra med er alla?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0