V. 10 (9+0)

Tiden bara springer iväg! Det sa jag väl för en vecka sen också... ;)
 
Lugn vecka framför mig. Inga planer whatsoever. Rätt skönt. Ska röja hemma och bara ta det lugnt rent allmänt. Hoppas innerligt att en present kommer som jag beställt - en T-shirt till min syster med "Moster" tryckt på framsidan. Vill se hur den ser ut!! :)
 
Försöker också få tag i min barnmorska men det går ju sådär får jag väl säga. På morgonen är jag så trött att jag inte kan hålla mig vaken till deras telefontid så får lämna meddelanden på hennes nummer, men människan ringer ju inte upp. Nån gång borde hon väl ha en liten lucka för att lyssna på telefonen och ringa upp de som behöver snabb hjälp?!
Nåja, jag sitter och väntar på mitt körkort, och när det kommer ska jag istället vända mig till vårdcentralen. Tror det är det svaret jag kommer få av barnmorskan ändå, men kan inte gå till vårdcentralen utan mitt körkort.
 
Just nu sitter jag och längtar efter vårt KUB-test - "bara" 3,5 vecka dit. Hur man nu kan sittaoch längta efter det eftersom de letar efter fel på det ultraljudet. Men ska bli så kul att se den lilla saken där inne då! :) Hoppas och tror att allt är som det ska såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0