Ullared

Igår var vi på GeKås i Ullared en sväng. Eller ja, sväng och sväng - det blev ju 5 timmar i slutändan ändå. För min del lite kort tid, brukar vara där mer eller mindre hela dagen när mamma är med. Men det var alldeles lagom igår.

Vi handlade inte så mycket, skulle inte ha så mycket. Men mannen var sugen på att åka ner så vi passade på att kolla på bebissaker och bebiskläder. Gud vad mycket vi hittade! Vi kommer bli ruinerade, trots deras riktigt bra priser, senare i sommar när vi åker ner och ska köpa "allting" som behövs! Men så himla kul det ska bli att få åka ner och göra det! Längtar! :)

Vi smygstartade dock liiite igår. Det är ju så svårt att hålla sig trots att vi själva sagt att vi ska göra det! Vi hittade en jättebra och fin "Första boken om mig" som vi tog, och även en helvit body samt ett startset med två bodys, ett par byxor med fot samt en pyjamas. Vi tyckte det var väldigt neutralt så passade på. Jag måste dock erkänna att jag är betydligt bättre med det här att faktiskt låta bli att handla än vad mannen är, det var han som ville köpa allting. Jag kommer nog istället att explodera så fort vi får reda på könet tror jag. ;)
 
(Klicka på bilderna för full storlek)
 
Förutom dessa små bebisprylar så hittade jag lite baskläder på mamma-avdelningen. I övrigt var den riktigt tråkig måste jag säga, hade förväntat mig lite mer än leggings och enkla bastoppar och linnen. Fanns ETT par byxor, beiga!! Ni hör ju!! Inga goa klänningar eller någonting! Besviken var bara förnamnet! Hade hoppats jag skulle hitta goa kläder att ha på Mallorca i vecka 21 till en billig peng men blev ingenting med det. Riktigt synd!


Kommentarer
Katarina

Hej!
Vet du vilket datum er förlossning är beräknad till?
Vår förlossning är beräknad till 8 oktober och jag har följt din blogg ett tag nu och det kommer jag fortsätta att göra!
Jag har också planer på att åka till Ullared närmare sommaren, hoppas dock på att de då tagit fram de söta gravidklänningarna! :) Synd att de inte hade större utbud nu!

Mvh
Katarina

Svar: Hej! :) Vår förlossning är beräknad till 6 oktober i nuläget. Vad kul att vi ligger i ungefär samma tid! :) Ja, vi var nog nere i Ullared lite tidigt, de har precis börjat få fram vår- och sommarkläder så det borde vara mycket bättre om nån månad eller två kanske. Jag kommer få köpa mina kläder här uppe, men ska rota igenom garderoben först för det ska finnas lite klänningar o sånt där som har gott om utrymme för magen :)
Tina Standar Ylläsjärvi

2013-03-04 @ 11:57:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0