Söndag

Så trött, så trött. Vet inte var jag ska ta vägen riktigt. Känner mig fysiskt och psykiskt utmattad, ingenting är roligt att göra och det här med att hålla ordning hemma är ju helt enkelt inte existerande längre.
 
Idag ska jag i alla fall ta en liten tur till mamma och pappa för att dammsuga bilen och tigga lite mat. Mest för att jag måste dammsuga bilen, den ser hemsk ut, och laga mat orkar jag inte göra själv. Vaddå lat? Lite korv med bröd hade ju funkat hur bra som helst egentligen, och det tar väl typ max 5 minuter att fixa. Men äh, mamma gör riktig mat!
 
Sitter även och kollar på lägenheter. Vissa är kanon, andra för dyra, andra i taskiga områden. Jobbigt jobbigt! Vi har nu börjat rikta in oss på hyreslägenheter lite mer, då vi inte hittar nån bostadsrätt som vi tycker känns bra för oss. Det roliga är att nu när vi faktiskt börjat kolla efter hyresrätter så dyker de upp överallt, när vi hade ögonen på bostadsrätter fanns det inga alls.
På onsdag ska vi se till att försöka hinna med ett besök på en förvaltning här i stan med. De lägger inte ut sina hyresrätter på internet utan är lite "old fashion" och vill att man besöker dem på plats. Inga problem, bara det att det krockar nåt så jävulskt med arbetstider hela tiden så det blir liksom aldrig av. Men på onsdag borde vi hinna. Annars får jag väl gå dit själv nån dag, men tror väl att de vill träffa killen också eftersom vi ändå söker ihop.
 
Nu ska jag tvinga mig upp ur soffan och ta tag i dagen. Tiden går. Eller ja, jag har varit vaken så himla länge och börjar väl helt enkelt bli rastlös, så ska jaga mig iväg nu tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0