Full rulle

Idag är det fullt upp! Känner mig lite smått stressad och vet inte om jag egentligen har tid att sova några timmar efter jobbet nu, men jag är trött och seg och känner att jag måste nog göra det. Får ställa klockan så jag kommer upp.
 
Dagen bjuder på ett besök i stallet, blir ingen ridning som planerat pga. resten av dagens planer utan blir en snabb mockningstur bara. Tyvärr. Är så ridsugen nu!
 
Ska även till barnmorskan idag. Det är inskrivningsmötet, eller vad man kallar det. Här kallade de inte det så men det är i alla fall all provtagning som ska ske, och jag ska efteråt även göra en cellprovtagning. Ser jag väl inte fram emot men lika bra att få det gjort för annars måste jag bara göra det om ett år istället.
 
Och till sist, så ska jag och J till banken i eftermiddag. Banken nere på orten där han bor. Som tur är så är det lite mellanrum mellan barnmorskan och bankbesöket så jag hinner nog andas lite där, haha. Hoppas det går vägen och att vi får lånet som vi behöver för att kunna köpa den fina lägenheten vi har kollat på!
 
Nu ska jag hoppa i säng, för måste sova verkligen!
Hoppas att alla har en kanondag! Lovar att uppdatera om släktens reaktioner när de fick reda på min graviditet i tisdags också. Det var en kanonreaktion verkligen, haha! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0