Frustrerad!

Irriterad till tusen idag!
 
Igår var vi på banken för att ordna lånelöfte och se hur mycket vi kunde låna. Det visade sig inte vara några direkta problem överhuvudtaget som tur var. Idag skulle vi ringa mäklaren och meddela att vi vill ha lägenheten. Men neeeej, då har det igår kväll kommit in ett nytt bud på lägenheten! Ett på samma pris som det vi lagt, men 15 dagar tidigare inflyttning. Detta hade mäklaren ringt och försökt säga en gång, utan att lämna meddelande. Så lägenheten är borta redan. Utan att vi fått chans att kontra! Så irriterad!
 
Ska åka och tröstshoppa nu tänkte jag. Både H&M och KappAhl har lite erbjudanden nu. Dock risk att det bara gäller klubbmedlemmar då jag fått sms om det i båda butikerna, men bli medlem så får du rabatten tror jag!
Om du handlar för 500 kr på H&M får du 100 kr rabatt, och KappAhl har ta 3 betala för 2 på alla varor.
 
Ska kika på ett par leggings till, nån till mammatop, och det blir väl nåt bebisplagg också kan jag tro! Perfekt! Shopping lugnar alltid!
Nåt annat jag borde göra är att fixa pass och besiktiga bilen, men inte idag..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0