Födelsedagskalas

I tisdags fyllde min syster år. Precis som planerat var det en samlad paketöppning, och hon fick självklart den roliga t-shirten med egengjort tryck på. När hon började pilla på just det paketet kunde jag känna hur hjärtat liksom slog lite fortare, även om jag inte kände mig nervös eller så för övrigt.
 
Hon slet upp pappret och plasten som t-shirten låg i och vek upp t-shirten. Höll upp den och vände på den så att alla skulle se vad det stod på den. Hon visste redan att hon skulle få en sak utav mig och J som berättade att jag var gravid så för henne var det ingen överraskning.
 
Hon höll upp den och alla blev helt mållösa. Sen började de småskratta och frågade vad det skulle betyda, tittade på min syster, mig, mamma och pappa och sen tillbaka på mig och började storskratta för att de inte förstod någonting. Haha. Efter en stund var det en som fick fram mellan skratten "Ska ni ha barn??". Vid det laget satt ju jag och skrattade rätt gott också åt deras reaktioner och hade lite svårt att få fram ett "JA!" men tillslut fick jag samlat ihop mig och sagt det.
 
Man skulle varit där för att ha förstått hur himla bra det var verkligen! Men de blev glada allihopa i alla fall och det är huvudsaken! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0