Vecka 26 (25+0)

Jag har nog fortfarande inte hunnit repa mig sen förra veckans rännande fram och tillbaka med min systers student. Igår var första dagen sen... länge, som jag kände mig pigg. Idag är jag helt död igen. Känner mig hängig med lite huvudvärk och vill bara ligga i sängen hela dagen typ. Trodde jag skulle vara pigg då jag vaknade strax innan larmet inatt och var jättepigg, men med några timmars sömn efter jobbet försvann det direkt.
Antingen sitter det i sen förra veckan än, eller så håller jag på att bli sjuk, eller så är det för att det har varit väldigt mycket liv i magen de senaste dagarna nu. Det har varit ganska lugnt sen den 7/6 men i helgen började det ta fart där inne. I morse låg jag nästan och tittade på klockan för att se hur länge det skulle bökas runt - 30 minuter ungefär, lite mindre, fick jag det till innan det blev lugnt och jag kunde somna.
 
I söndags var Js mamma och styvpappa här på grillat. Blev en snabbvisit för just grillat bara för sen skulle de vidare innan någon butik på Överby stängde. Blev både marinerade kotletter med pommes samt korv med bröd. Till efterrätt grillade bananer med choklad i. Supergott och det fanns kvar en del så vi kunde grilla igår med. Det ska vara gott att leva. ;)
 
 
I söndags kom även mamma förbi med ett stort paket som hon beställt. Det innehöll en massa saker till vagnen och spjälsängen, som vi fortfarande inte köpt då det ska tapetseras först. Allting var med motiv av Tummenfiguren.
  • Spjälskydd
  • Bäddset till sängen
  • Lakan till sängen
  • Babyfilt
  • Kudde och täcke till vagnen
Jättesöta allihopa. J är ett stort fan av Tummen, när vi köpte vagnen skulle han bestämt ha en vagnleksak med Tummen samtidigt och den hänger redan på vagnen. Kommer nog bli både skallra och annat i sinom tid där med tror jag. ;)


Kommentarer
Katarina

Åh vart har hon köpt det? :)

Svar: Hon hade beställt från Ellos tydligen! Himla käckt! Har varit inne och kollat lite själv där och såg att de fått in bäddset till vagnen med Tummen nu också! Funderar på att beställa men det kanske blir alldeles för mycket med Tummen då. :)
Tina

2013-06-18 @ 13:39:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0