Vecka 25 (24+2)

Jag har en tuff vecka. Min syster tar studenten (hurra hurra!) och det är mycket pill och fix runt omkring för att få ordning på allt. Har varit med henne och gjort hårförlängning, uppsättning och sminkning hittills - inför studentbalen som var igår. Sömnen ligger på absoluta minimum och jag är grinig och gråtfärdig av trötthet till och från.
 
Idag har jag dock en halv återhämtningsdag som jag känner varit extremt välbehövlig för att jag inte skulle gå in i väggen innan studenten som är imorgon. Har kunnat sova tills jag vaknat självmant, kollat på tv och nu hinner jag till och med surfa och blogga lite innan jag ska åka till stallet för att senare åka iväg till mamma och pappa igen för att hjälpa till med dukningen och dekorationerna inför imorgon.
 
När jag satt och kollade på tv för en stund sedan fick jag ett oerhört bebissug! Ville ha min bebis så jag kunde gå ut och gå med min fina vagn på stan och bara vara allmänt stolt för det lilla livet! Som ett gensvar började lilla skruttan sparka hej vilt i magen ♥ och den hoppade runt som en geléklump igen. Det är  väldigt kul att se faktiskt! Funderat på att filma det nån gång men jag orkar inte klippa i filmerna så det blir ju så långa klipp ifall hon väljer att ta en halv minuts paus helt plötsligt mellan sparkarna, vilket händer rätt ofta.
 
109 dagar kvar till BF, hoppas det går fort så jag får min lilla sak snart!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0