Vagnköp

Idag var vi och köpte vagn! Var från början tänkt att det skulle bli en Emmaljunga Mondial Duo Combi i vitt konstläder, dösnygg verkligen!! Och vi var helt inställda på att bara kolla modellen i butik och sen beställa en sådan också. Men när vi kom dit så kollade vi runt och kollade lite mer noga och då hittade vi denna istället. Var lite panik då vi hört att de går på semester på Emmaljunga typ när som helst och att vagnarna därför har lite längre leveranstid.
 
Emmaljunga Edge Duo Combi, förra årets modell, i svart tyg med rosa detaljer. Också hur fin som helst, Ett par tusenlappar billigare och fanns på lager att ta med hem direkt. Så javisst, vi körde på den!
 
 
Nu är jag supernöjd och längtar tills jag får börja använda den!


Kommentarer
Emma

Vart köpte ni vagnen?

Svar: Vi köpte vagnen på Beginners på Överby i Trollhättan. Finns även en butik i Borås! Rekommenderar dem om du har nära till nån av butikerna!
Tina

2013-06-06 @ 21:05:49
angelica

Så mysigt med vagn :) Vi har våran om några veckor också :) Även fast det är tidigt så vill man bara köpa NU, NU, NU :) Allt blir lite verkligare då :)

Svar: Verkligen jättemysigt! Går och tittar på den varje dag och längtar tills jag får köra den med bebis i :)
Tina

2013-06-14 @ 12:54:16
URL: http://snultan.blogg.se
Angelica

Kan tänka mig det :)
Jag hoppas leverensen går fort för då ska jag passa på att provköra den med brorsans barn :) (en är 7 månader, en är 2½, så jag kan testa båda delarna)

2013-06-17 @ 12:46:46
URL: http://snultan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0