Somrigt inför höstens födsel

Igår ramlade jag in på Lindex i centrala Vänersborg innan jag skulle möta upp min syster i plantaget innan intåget till Folkets hus för hennes studentbal. Hade kikat på hemsidan, och med hem följde lite nyheter i storlek 50.
 
Små söta byxor i en fin sommarfärg och ett set med body, shorts och solhatt.
 
Väldigt somrigt, men jag gillar den gröna färgen och den går att matcha med det mesta faktiskt. Shortsen tänker jag att lillfröken kan ha med ett par bra leggings under om man ska någonstans kanske, och solhatten... ja antingen får jag ge bort den eller så får den bli en inomhushatt ifall sommaren har gett med sig.
 
(Ska jag vara helt ärlig så var jag bara ute efter byxorna och bodyn med söta nyckelpigor på i setet, men kunde ju inte få bara bodyn tyvärr!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0