Lyxigt i regnrusket

Idag regnar det. Inte kul, men vi har lite att fixa med inomhus så det passade egentligen bra. J spacklar fortfarande i barnrummet. Det tar lite tid, men det har blivit gjort lite varje dag. Rummet hade varit färdigt nu om det inte var för att vi var tvungna att riva tapeterna i halva rummet. Imorrn hoppas vi att vi ska få upp de nya tapeterna - det mesta i alla fall. Eller han rättare sagt, för jag närmar mig inte tapeter och lim. DET KOMMER BARA BLI BUBBLIGT!!! Jag ska i alla fall få pensla på färg bakom och runt elementet innan tapeterna sätts upp imorgon, så då har jag gjort någon nytta i alla fall, haha!
 
Bebis lever rövare i magen! Herregud! Sparkar, buffar och rullar runt! Knappt en lugn stund! Igår fick jag några sparkar ner mot bäckenet, och det gjorde ont! Första sparkarna där jag faktiskt ryckt till och fått dit handen för att hålla emot! Hon får sparka hur mycket hon vill, bara det inte gör ont! =P
 
Idag blir det lyxmat med marinerad lövbiff och till efterrätt glass och jordgubbar. Inte fel en sliten lördag. Och så kommer det strax en leverans med ljus från Partylite - inte heller fel!!
 
1/6 - 13 - Jag massmördar glassen.
Glömde ta ut den innan så den var stelfrusen!


Kommentarer
Katarina

Hur går det med tapeten? :) roligt att få inreda ordentligt!

Har precis fått hem vår nya Emmaljunga City cross i färgen Dark denim! Sjukt fin, mycket snyggare i verkligheten än på bild.

Har ni fått erbjudande om föräldragrupp ännu?

Katarina

Svar: Det går bra! Vi har ungefär en och en halv vägg kvar, och sen ska det upp en bård med. Lite rädda för den för det stod att den var självhäftande så det kan ju gå lite hur som helst egentligen. :P Vi har inte någon brådska med tapetseringen så vi gör det vi orkar varje dag. Ser dock fram emot när det är klart och jag kan få inreda! :)
Åh, vad kul! Denimfärgen är väldigt fin faktiskt! :)

Vi blev inskrivna i föräldragrupp på första mötet efter RUL för... ja, kan det vara 6 veckor sen nu. Så i mitten av augusti till mitten på september ska vi på 4 träffar, en gång i veckan. :)
Tina

2013-07-01 @ 17:35:14
angelica

Yes, jag åkte kållerado och flumride. I princip det du kan åka. Och parisehjulet då :-) jag o sambon köpte åkkuponger, så åkte vi dom tre grejerna. Min kompis o hennes kille köpte åkpass så dom fick ju åka allt dom ville.

E ju kul o bara gå runt där, spela o så oxå.. vi har lisebergkort så vi går in gratis så de blir ju att man åker dit bara för att oxå utan att åka.


Svar: Ja, jag tycker det är kul att bara vara där så klarar mig säkert utan att köpa ett dyrt häfte med kuponger. Lisebergskortet är ju smart! Hade vi bott lite närmare hade vi nog haft det också men det blir bara nån tur på sommaren, max 2, o nån tur på vintern så det lönar sig aldrig :)
Tina

2013-07-01 @ 22:24:09
URL: http://snultan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0