Vecka 28 (27+1)

Sista veckan på andra trimestern. Nästa vecka är det verkligen slutspurten!
 
Hej och hå, vi har massor att göra. Känns det som. Fast det har vi inte egentligen, vi bara drar ut på eländet just nu haha. Igår skulle vi tapetsera färdigt, har typ ingenting kvar, men istället åkte vi och köpte godis och satte oss framför tvn hela kvällen. Inte speciellt duktiga alls!! Idag slutar J tidigt, han borde väl vara hemma om en stund eller två, så då finns det verkligen inga ursäkter alls för att inte göra färdigt!
 
I eftermiddag ska jag ut till stallet en sväng, har intaget av hästar så ska bara dit och fixa det och sen hem igen. Innan dess ska jag hjälpa till lite med tapeterna och småfixa lite med annat tänkte jag - slå in sålda prylar och fixa porto på dem, fylla på jord i blomlådorna ute m.m. m.m..
 
Bebis lever rövare i magen, och har blivit stark! Sparkarna blir hårdare och hårdare när de kommer nu! Oftast är det dock kullerbyttor som gäller så hela magen går upp och ned som en våg. Ligger jag och tittar på det samtidigt så kittlar det nästan lite. 89 dagar kvar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0