Mobilblogg: Sömnbrist

Ja, här sitter jag. Blev hemma ändå, och det är faktiskt väldigt skönt för jag är helt slutkörd efter att inte ha sovit riktigt på över en vecka. Man kan ju tycka att jag skulle passa på att sova nu då, men jag kan inte. Dels för att jag ändå är van vid att jobba vid den här tiden o dels för att det kryper i benet och bebis lever rövare inne i magen. Det börjar bli riktigt trångt där inne tror jag för det är inte längre några bekväma rörelser jag känner, i alla fall inte de som jag tror är då hon rullar runt eller sträcker på sig. Revbenen tar stryk kan vi ju säga. ;)

Nu ska jag försöka sova snart, men får bli en nattmacka först tror jag så kanske det går ännu bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0