Välkommen till Underbara Graviditet!

Kul att du har hittat hit!!
I den här bloggen tänker jag skriva om min graviditet, vägen till graviditeten, känslor och allt annat runt omkring. Det är mest för min skull, men kanske finner du det intressant att läsa om det på en mer personlig nivå med. :)
 
Jag och min pojkvän har inte varit tillsammans alls länge, men har redan bestämt att det nog får bli lite produktionsverkstad snart. Vi trodde jag var med barn nu, vilket jag nog kanske var med, trots piller, men i så fall slutade det med missfall. Jag hade på känn att jag var gravid, mådde så konstigt och har aldrig haft sådana känningar i kroppen förut. När väl blödningen kom så gjorde det också mycket mer ont än normalt och därför misstänker jag ett tidigt missfall. Väldigt trist!!
 
Men nu, på grund av detta, har vi bestämt att köra på och faktiskt försöka skapa liv på riktigt.
Hoppas ni  hänger med hela vägen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0