Plussat!

Jag har sen i helgen bestämt mig för att inte testa mig förrän min mens eventuellt uteblir. Bara för att slippa bli besviken. Idag när jag vaknade var det något inom mig som sa "Ta ett test!!".
Jag hade ju 5 stycken liggandes så det kunde ju inte skada mer än humöret i så fall ändå liksom, så jag kissade i en plastmugg och doppade testet enligt anvisningarna.
 
Direkt, och jag skojar inte, kunde jag se två streck på testet! Fick nästan gnugga mig i ögonen som de gör på tecknad film för att förstå vad det var jag såg framför mig! Sen hoppade jag upp och ned ganska mycket, hjärtat gick på högvarv och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra för att förmedla min glädje!
 
BIM -4 (V.4 - 3+3), 2013-01-24
Taget med ett tidigt test från bästpåtest.
 
Så idag ska jag stanna på ett apotek snabbt och köpa ett ClearBlue Digital, bara för att få det bekräftat ännu mer. Ska nog testa upp de testerna jag har med, så jag inte sett i syne och kameran lurar mig, haha.
 
Imorgon träffar jag pojkvännen. Gissa om han ska få en överraskning då! ;)
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
HCS

Stort grattis! Så underbart :-D

Svar: Tack! Hoppas du får ett efterlängtat plus snart du med! :D
Tina Standar Ylläsjärvi

2013-01-24 @ 21:44:05
URL: http://bebismagen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0