Första klädinköpet (redan)!

Idag blev det en tur till H&M! Fick provat och köpt två par mammaleggings och en längre top att ha till, som jag kan ha redan nu och när magen växt en hel del så ansåg det värt pengarna. Speciellt eftersom det inte alls var dyrare än vanliga kläder!

Provade som sagt leggingsen innan jag köpte, bara för att se om jag märkte nån skillnad. Herregud vad underbart det var! Ingen hård, äcklig och tjock kant som satt på magen utan bara mjukt tyg som satt så löst det bara gick! Kan inte fatta att det har blivit sådan skillnad så snabbt (vecka 5 nu bara)! Om jag fortsätter vara lika öm så kommer det bli mycket mammakläder under min graviditet känner jag!!

Sen var det lite otur att jag var ensam, för jag hade ingen som kunde slå mig på fingrarna. Var inne på KappAhl och kollade ifall de hade mammakläder, men hittade ingenting. Dock hittade jag ju annat istället! Alldeles för tidigt att köpa, jag vet, men det var så himla gulligt och alla småttingar passar ju i en söt mössa med små nalleöron på!!
 
Strumpor 49:50kr, mössa 59:50 kr


Kommentarer
HCS

Härligt, jag kommer också köpa mammakläder inom någon vecka, har synts jättetidigt på mig vid mina tidigare graviditeter. Men det ser jag inte som något negativt, bara härligt att det syns! Men som sagt, mina jeans är också tigtha över magen redan och jag är bara i vecka 4! :)

Svar: Jag tycker också det är härligt! Vill ju märka att man är gravid, även om jag inte trodde det skulle märkas redan v.5 med första! Idag har jag vanliga jeans på mig... kan varken ha knapp eller dragkedja stängt! Halleluja för stora tunikor/tröjor som kan dölja det!! :) Har du tagit några nya test o fått starkare plus? :)
Tina Standar Ylläsjärvi

2013-02-01 @ 20:47:08
URL: http://bebismagen.blogg.se
Angel

Man måste bara älska Newbie, så otroligt fina kläder! hoppas allt går fint med gradviditeten hittils, och stort grattis, vi har BF 11 oktober :D lycka till med allt :D

2013-03-28 @ 07:45:49
URL: http://angelicasj.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0