V.6

Idag är det vecka 6. Och för magen är det också vecka 6 (5+0) idag. Så lätt att hålla räkningen!
 
Inatt innan jobbet så kollade jag mig själv i spegeln innan jag fick på mig kläder. För första gången kunde jag se en tydlig förändring på brösten. Inte för att jag kollat direkt så innan idag, men ändå! Större bröstvårtor och brösten ser tydligt större ut, alternativt har ändrat form ordentligt.
Sen såg jag också att den där lilla svullnaden på magen som försvinner när jag sover, den hade inte försvunnit helt utan kunde klart och tydligt beskådas direkt när jag klev upp.
 
Kroppen förändras! Wehoo! Haha...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0