V. 8 (7+0)

Ny vecka, nya tag! Veckan bjuder på ett allra första besök hos barnmorskan (äntligen!!) efter tre veckors väntetid. Helt sjukt egentligen. Får se vad som sker där, spännande är det i vilket fall!
Förutom ett besök hos barnmorskan så är det barnmässa i Göteborg till helgen, vilket mannen har planerat att vi ska gå på. Får se om det är någonting för oss som väntar barn eller om det är mer för de som redan har fått sina små liv. Alltid kul med en dagsutflykt i vilket fall!
 
Idag är jag trött, trött, trött. Känner mig fortfarande lite som en ensamvarg, även om jag tänkte på sex med mannen när jag vaknade. Dessa förrädiska ensamdagar kanske är påväg att ta slut nu! Hoppas!
Övriga symptom har änna lagt sig lite. Mår bara illa när jag inte får i mig mat, eller när jag trycker i mig för mycket. Yrseln känner jag inte av så mycket, och brösten känns det som om jag har vant mig vid nu. Eller så är det för att det inte är kul att klämma och trycka på dem längre bara för att känna om de faktiskt gör ont, haha...
 
Dagen till ära, i regnrusk och blask, så ska jag städa. Som tusan också, gud så här ser ut!! Men först ska jag ha i mig underbart god filmjölk med hallonsylt! Kanske unnar mig några Frosties också, bara för sockrets skull! Åh, gott!


Kommentarer
Janina

"Baby & Barn är mässan som vänder sig till alla som planerar att skaffa barn, väntar barn eller som redan har barn." Så skriver dem om eventet. :)

2013-02-18 @ 15:56:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0