V. 7 (6+0)

Igår var vi bjudna på middag hemma hos min mamma och pappa. De, vi syskon o våra respektive. De hade en nyhet att berätta, vilket jag inte får avslöja (fast jag har vetat om det i veckor, men ändå). Så blev en massa prat om att jag är gravid, då alla där visste om det, barnvagnar, priser, kläder och så vidare. Även prat om deras nyhet, även om det inte var lika mycket att prata om där, trots att det är väldigt kul! Sen tog mamma fram en massa gamla fotoalbum på mig och min bror när vi var små. Haha, det är väldigt intressant att se hur allting ändrar sig så på 20 år! Personer, kläder - ja, allt!
 
Idag ska vi kolla på en lägenhet. De som har den andra lägenheten vi kollat på vägrar gå med på våra bud, vi tycker inte den är värd utångspriset då badrummet kräver renovering i våran mening. Så nu kollar på på annat i hopp om att de ska ta sitt förnuft till fånga, och har hittat en i samma område som den förra. Lite dyrare, men ser inte ut att vara i direkt renoveringsbehov. Men vi får se när vi kommer dit idag, det är några timmar kvar.


Kommentarer
Hundenhubbe

Hejsan!
Jag följde dig och din väg till pluset i familjeliv! och såg nu att du startat en blogg! :) Ska blogga av mig om min väg till pluset tror jag också! Ganska skönt att bara kunna skriva av sig lite! Grattis igen!! Roligt att du uppdaterar så mkt :D

Svar: Kul! Hoppas få några bloggar att läsa! :)
Tina Standar Ylläsjärvi

2013-02-11 @ 14:10:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0