Partylite ljusparty

Nu ska jag iväg på ett ljusparty hos min mammas gamla arbetskollega. Jag är helt skogstokig i ljus, har en hel fotpall hemma full. Eller överfullsnarare för det står en påse utanför pallen full med ljus också, haha! Borde inte köpa på mig en massa mer, men man vet ju aldrig när man kommer in i en period där man bara eldar, eldar, eldar. Nu var det ett tag sen men det kommer nog snart igen.

Jag har inte känt några problem med dofter i graviditeten, inte heller med några smaker. Väldigt skönt! Får se om jag märker av någonting bland alla dofter under kvällen nu. Tack och lov så har illamåendet släppt och jag känner mig mycket piggare, så ska bli gott att ta sig ut lite. Hungern har ökat lite igen med, så hoppas det bjuds på god fika. *blink*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0