Ökad aptit!

Vilken vecka! Har inte alls varit på topp!

I tisdags fick jag sockerfall, eller blodtrycksfall eller någonting. Trött, hade ingen som helst aptit men tvingade i mig massa frukt och vatten under dagen. Mådde illa och bara satt/stod och skakade vad jag än gjorde. Frös som tusan gjorde jag med, men inte ens en varm dusch hjälpte mot det. Stod bara och skakade där med. Det slutade med att jag låg i sängen mer eller mindre hela dagen. Framåt eftermiddagen lyckades jag ta mig upp och fick i mig lite fil med sylt, och lite senare en halv varm macka gjord i ugnen. Därefter mådde jag illa när jag försökte få i mig mer så jag gav upp och la mig i sängen igen. Somnade kort därpå och vaknade inte förrän larmet ringde på natten och det var dags att jobba.
 
Då mådde jag lite bättre. Fick med mig en frukt som jag åt i bilen under jobbet, och efter första rundan köpte jag en smörgås och en cola som jag med god aptit fick i mig. Då visste jag att jag var på bättringsvägen och blev väldigt lättad! Under onsdagen åt jag dessutom hur mycket som helst, fanns ingen stopp på aptiten nästan!
 
06:30 - Frukostmacka och Cola Zero mellan arbetspassen
11:30 - A-fil och sylt
13:00 - Barnmeny på Mcdonalds
14:30 - Frukt från barnmenyn
16:00 - VRÅLHUNGRIG igen (en barnmeny har mättat en halv dag tidigare)
18:00 - Hur många pannkakor som helst hos mamma
 
Vid 20-tiden när jag kom hem så var jag sugen på någonting igen. Men tänkte att jag har faktiskt ätit som en jäkla häst under dagen så det blir ingenting mer i magen! Letade däremot efter min godispåse jag köpt när vi var och handlade, men hittade inte den. Så den glömde jag hos mamma såklart, hoppas de inte äter upp den! La mig i sängen och helt utmattad somnade jag direkt som tur var istället för att trycka i mig mer att äta.
 
Idag känns det som om det kommer bli något åt det liknande hållet. Åt en frukt i bilen på jobbet, en stor hönekaka med leverpastej samt en skål aprikoskräm med mjölk hemma vid 6:30. När jag gick upp ur sängen efter 13 så var jag vrålhungrig men tog bara en skål med a-fil och Frosties. Är fortfarande lite hungrig men ikväll ska vi ut och äta, killen har bokat bord och allting nånstans (!) så får ju se till så att jag faktiskt äter någonting där med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Underbara Graviditet

Förstagångsmamma

RSS 2.0